Breaking News

Jumaat, 16 Disember 2011

Home » , » Afdlin Shauki di ramalkan bakal meninggal dunia omg omg, apa kejadahnya laa..

Afdlin Shauki di ramalkan bakal meninggal dunia omg omg, apa kejadahnya laa..


minggu-minggu yang lepas gua ada la dengar satu berita gempar, berita mengenai pelawak, pelakon, penyanyi dan pengarah terkenal afdlin shauki bakal meninggal dunia hujung december ni kalau tak silap laa, melalui blog mamat tu, dia dapat ramalan dari mimpi, omg omg..
ada la mamat tu gua malas la nak mention nama dia,

siap jelas-jelas lagi dia mention dan letak gambar afdlin shauki kat blog dia, haluu lu sape nak cerita tentang soal hidup mati orang? dapat ramalan dari mimpi? omegoshh, habis jiran gua selalu mimpi tu nak cite camne? yang gua salu mimpi gua kawen ngan ana raffali tu :D omg mimpi gua pun akan jadi kenyataan la ea ea -.-'

ni la trick (artis ke dia ni) nak cari publisiti murahan, dulu mamat ni kencing orang dengan filem bodoh dia tu.. gua cita sini-sini je ea, lu rilek je...

#afdlin shauki lu saman je si samdol ni....

1 ulasan:

Designed By