Breaking News

Ahad, 12 Februari 2012

Home » , » Facebook dan Myspace bakal berkahwin.

Facebook dan Myspace bakal berkahwin.


hai hai halo haloo, lama dah tak mencarut carut kat blog ni hehe, ada, ada, ada kesah? haha, well, as you know im very kacak like anuar zain, ofcoz la, tanpa membuang masa lagi topik yang aku nak bebel kan hari ni ialah? personality? haa bukan personality macam dalam cite nona tu ok, opss sebelum terlupa, Ana raffali dah nak kawen T_T yang paling menyedih kan mamat bertuah yang merampas ana raffali aku tu tak hensem langung! huhh.

ok, apa yang aku percaya manusia ada banyak personality, tapi yang aku rasa ada 2 kot, personality yang aku maksud kan ialah sikap sesorang, ehh susah la nak explain tak akan tak tau kot, bajet laa, contohnya macam aku laa ea, aku kadang rasa macam diri aku ni lain tau, ye la kadang aku rasa macam anuar zain oww, aaa tu pulak perasan namanya kehkehkehh..

ok ok ni betul betul, contoh macam ni aku rasa macam kadang-kadang aku rasa macam aku bukan aku, ye la yang bukan aku tu ialah aku jadi tak peduli dengan apa sahaja, aku tak rasa malu, takut, sedih, gembira ke apa semua macam tak ada, lebih kurang macam tu la, dia akan muncul bila aku stress sangat, dia jadi macam 'hehh lantak lu laa" jadi hangin tak memasal, aku sendiri takut dengan personality yang ni seriously, its not my fault T_T i didnt ask for it.

tapi yang satu lagi ialah seorang yang kacak cool, relax, seorang yang penyabar, penyayang, suka kanak-kanak, suka superman, suka ana raffali (lagu dia ok), tak suka bergaduh, suka makan mekdi, coki2 dah kureng laa, suka makan aiskrim cornetto dan mat cool dan DLL, susah nak tidur awal, macam tak perlu je aku nak cite kan haha! ia bukan perasaan sendiri or imaginasi ke, ia memang betul betul, sebab tu aku sedaya upaya cuba elak kan diri dari ada kawan, espeseli kawan rapat la, cukup la ana raffali aku sorang yang memahami aku, walaupun kadang-kadang dia suka bebel n marah aku hehe, tapi aku tau dia buat macam tu sebab dia sayang aku kan alaaa sweetttnyaa..

tu yang aku percaya so what do you say pal?

*macam tak sampai je tajuk entry =.='

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By