Breaking News

Sabtu, 21 April 2012

Home » , , » Utusan untuk Stalker! psiko.

Utusan untuk Stalker! psiko.

hellow stalker hahaha entry, ni aku buat khas tuk stalker stalker aku, feymes jugak la aku ni ekk, ok la ok la tanpa membuang masa aku pun nak tuju ucapan tulus mulus ikhlas dari hati jiwa dan urat saraf kentut aku,

HEY STALKER!
utusan untukmu stalker aku tau kau selalu bukak blog aku, facebook aku, tapi myspace aku tak tau la kau tau ke tak kan tapi jangan risau myspace aku dah lupa password agagagagaa... tanpa password siapalah aku dan kau kan agagaga

Oh! Stalker!
ok la maybe kau nak cakap aku poyo ke bajet baik ke nak nasihat orang bagai kat blog kan, well i know im so seksi, aku tau memang macam tak masuk je ayat ni, tapi demi nak nampak cool aku perduli apa agagagaga, first at all aku perduli apa pandangan kau tentang aku, aku tak pernah meraih simpati dan belas kasihan sebab aku bukan psiko macam kau!

and last sekali aku tak tau apa motif cintahati kau<!--more--> sampai ugut nak tetak aku dengan pedang samurai aku masih simpan SMS tu k, sebab aku rasa ni dah mengancam keselamatan aku and aku tak akan teragak agak tuk wat report polis, aku tak tau kau dah psiko apa, so wat dek hel sama hidup kau aku tak nak ambik tau,

yang paling last last sekali pulangkan pulangkan pulangkan... and setel.... kau faham la kan.... kehkehkehkeh 03-95433355 call la era sekarang! sebab era kini hanya memainkan muzik hits yang terbaikkk :P

NOTA KENTUT:  Aku terharu sangat kau promot FB aku OMG :P kalau boleh lain kali tulis detail k, agagagagagagaa....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By