Breaking News

Ahad, 30 September 2012

Home » , » Filem 29 February

Filem 29 February

dah lama nak hajat hati nak menonton buah tangan Edry abdul halim yg ke 2 ni, hujung minggu ni aku sempat la meluangkan masa menonton Filem 29 February, dari segi lakonan dan visual Effect amat memuaskan tapi aku agak kecewa dengan jalan cerita yg agak kureng..

jalan cerita yg terlalu ringkas dan terlalu mudah untuk di jangka kesudahannya.
sebagai seorang penonton aku pentingkan jalan penceritaan berbanding visual effect, secanggih mana pun tecnologi yg di guna pakai kalau jalan cerita hampeh tak guna jugak..

apa apa pun aku harap filem ke 3 edry akan lebih mantap (kalau ada kehkehkeh)

1 ulasan:

  1. Jln cerita yg hampir sama dgn aku... Sempat tgk movie ni sama2 dgn dia utk yg terakhir.. Dia pon dah ada pilihan lain.... Berbeza bangsa dan byk tentangan... Harap dia akan berbahagia...

    BalasPadam

Designed By