Breaking News

Jumaat, 7 September 2012

Home » , » Wanita paling tercantik di dunia tapi materialistik..

Wanita paling tercantik di dunia tapi materialistik..


Salam semalaya, halo gua yg kacak lagi ensem macam anuar zain kembali lagi dengan cerita sensasi lagi cam haq puiii, kebelakangan ni gua bz je jadi gua malas la nak update blog, tapi kini gua kembali lagi memeriah kan arena ketuk ketampi alamaya, harap harap gua dapat la pengiktirafan tahap gaban yee..

cerita gua sempoi je, tengok kat bawah ni ada sorang minah metarialistik phuiiii, sakai tahap gaban.....


habis lu ingat standard la nak dating dengan lu, muka cam selipa jamban bajet primadona, gua dah kontek persatuan mat rempit malaya dan persatuan permotoran malaysia kalau nampak minah ni sila kasi asap tahap power rangers punya...

hilang standard gua sebab update pasal lu puiii la weiii....

1 ulasan:

Designed By