Breaking News

Isnin, 26 November 2012

Home » , , » Remaja Tweet HINA ayah yang BARU meninggal dunia.

Remaja Tweet HINA ayah yang BARU meninggal dunia.




Bila mana hidup terpesong dari jalan yang sepatutnya mungkin inilah yg terjadi, bertindak tanpa memikirkan akibatnya, berbicara tanpa memahami erti yg di ucapkan.

hanya doa yang dapat di panjat kan kepada sahabat kita ini, moga allah swt memberi petunjuk dan hidayah agar dia kembali kejalan yg benar dan bertaubat, kerna sesungguhnya anak yg durhaka kepada ibu bapa itu tidak mungkin mencium bau syurga, sejahat mana pun ibu bapa kita mereka tetap ibu bapa kita tidak kira dunia dan akhirat. moga kita semua di rahmati in sha allah.

yang mana baik jadikan tauladan yang mana buruk jadi kan sempadan bukan niat meng'aib kan sahabat kita ini tapi untuk kita renungi bersama lihat diri kita hari ini adakah benar jalan yg kita lalui.





renungkan sejenak, janganlah kita caci dan hina jika kita melihat sahabat kita melaku dosa, sebaliknya berdoalah agar dia di beri petunjuk dan hidayah.

“Sesiapa yang menutup aib saudara muslimnya maka Allah akan menutup aibnya di akhirat” (HR. at-Tirmidzi dan disahihkan oleh Al-Albani) . sesungguhnya allah SWT sayang akan umatnya yang menjaga kehormatan yang lainnya, kerna ianya jelas di riwayatkan di dalam hadis.

2 ulasan:

  1. jgn tgk satu sudut je

    kene kaji punce die post cmtu

    pape pon doakan dia bertaubat n memaafkn ayahnye

    BalasPadam

Designed By