Breaking News

Ahad, 9 Disember 2012

Home » , » Sejenak ku berbicara @anuarzain123

Sejenak ku berbicara @anuarzain123

holaa. apa khabare anda semua, dah lama gua tak berceloteh di sini, hehe. dan dah lama jugak gua tak blogwalking or autoblogwalking bhahaha. actually aku tak tau samada software wujud lagi ke tak, for now gua just update then biar macam tu je, dah tak blog blog sangat dah.

terasa rindu jugak dengan sahabat-sahabat blogger yang sama-sama berjuang dulu, sebenarnya dunia glamer ni adalah dunia yang menyeronokkan lebih-lebih lagi bila ramai yang kenal kita, tapi perlu jugak diingatkan semuanya ada harga yang perlu dibayar, dunia glamer ni jugak membawa kepada kealphaan, dalam kita gembira terkadang kita tak sedar yang kita menyakiti sesetengah pihak, walaupun perkara ni diluar kawalan manusia tapi manusia ada pilihan untuk mengelak dari melakukan kesilapan sekiranya kita sentiasa mensyukuri setiap nikmat yang di kurniakan.

jika anda ada twitter jom follow umar yg cute hehehe. @anuarzain123 hehe. atau click je sini and tekan follow and gua follow korang balik k, janji. hehe. ok there i always love you. take care and gud bye.

anyway gua terer jugak berkata-kata kan :D

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By