Breaking News

Sabtu, 15 Februari 2014

Home » , , » Diskriminasi

Diskriminasi



Entry ni sebenarnya aku nak sebarkan luahan hati dan kekecewaan sanubari, berkaitan isu diskriminasi, diskriminasi atau bahasa pasar borong selayangnya ialah bersikap tidak adil dan membeza-bezakan individu dan mempulaukan individu lain.. ahhh pening aku explain kahkahkah...

diskriminasi ni ada dimana-mana, diseluruh didunia, disegenap ceruk-ceruk paya pun ada, dari politik, pekerjaan,comunity, kadang-kadang kawan juga?

siapa yg akan rasa bahana diskriminasi?

sudah tentulah golongan bawahan seperti kami seperti aku?
golongan yg kat atas yg ada nama, mereka semua akan ambil remeh benda macam ni, sebab mereka tak rasa kesan sampingan dari sikap diskriminasi ni...

cuma aku harap adalah mereka yg diatas sana dapat timbulkan isu ni, org macam aku ni siapa nak pandang, baca pun tak nak. sob3

ni dah kali kedua aku tulis pasal ni... nampak tak bertapa aku memandang serius gejala tak bermoral yg semakin meningkat naik, kemon la jangan bermegah diri sangat..

1 ulasan:

Designed By