Breaking News

Isnin, 24 Februari 2014

Home » , , » Sembang MLM: Double Stemcell & Triple Stemcell halal atau haram?

Sembang MLM: Double Stemcell & Triple Stemcell halal atau haram?


Dua tiga menjak ni aku dok perati je dengan produk Double Stemcell dan Triple Stemcell yg di pasarkan melalui System MLM, memang tak dinafikan menjadi satu viral, boleh kata setaraf la dengan viral syasya solero dan BOBO.
tak kurang juga yg mengajak untuk join jadi stokis, hmmm -__-'

Aku benda-benda macam ni memang malas nak layan, lagi-lagi kalau melibatkan MLM, haihh.. tak kisah la orang nak kata aku minda sempit ke apa, yg penting aku nak berjaya tapi bukan dengan MLM, memang betul ada fatwa yg mengharuskan MLM tapi Banyak Fatwa yg mengharamkan MLM juga, jadi, bila banyak komplikasi begini, kita haruslah berpegang pada keyakinan diri. tepuk dada hey hey.

dan baru-baru ni aku terbaca pula kisah produk Double Stemcell dan Triple Stemcell mengenai status keraguan sijil "halal"  dan lain-lainnya hmm... pelik juga, kalau produk baik punya, kenapa nak palsukan sijilnya? aipppp

aku baca infonya dari blog mazidul klick sini dan beberapa blog lain yg membicarakan isu ini, aku harap korang baca dan nilailah sendiri, bagi MLM-an tegar mungkin sukar bagi mereka menerima hakikat ini, pendapat jujur aku mengenai MLM ni, yg atas tu memang dah kaya, dan akan terus kaya, yg melayu-melayu kat bawah tu ehemm.. faham je la..

Eh sijil tak di iktiraf? tapi tak ambil apa-apa tindakan ke? aduh pelik-pelik? jakim oh jakim...

peace ok. apa-apa pun kaji dulu dari fakta yg sahih, jangan percaya bulat-bulat "kata-kata" dari kawan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By