Breaking News

Khamis, 21 Oktober 2010

Home » , » journal hidup seorang blogger

journal hidup seorang blogger

salam 1 malaysia semua....
1st sekali aku nak bagitau yang entry ni bukanlah lawak ke ape
tapi sedekit luahan hati aku hehe,dan aku nak mengucapkan tahniah kat seorang sahabat
aku *Nurul* yang telah pun melangsungkan majlis pertunangannya
walaupun beliau tidak memberitahu aku dengan sendirinya...
aku tetap mendoakan kesejahteraan beliau dan bakal Suami a.k.a tunang beliau..
cuma apa aku nak bagitau ko memang siot tak ajak aku!!! huhh huhu
tapi tu bukanlah tajuk utama apa yang aku nak sampaikan ialah tentang
kesedihan yang melanda hidup aku,aku hanya senyum dan gelak dengan penuh kepalsuan...
disebalik semua ni gelak tawa aku,tapi aku kalau boleh nak buat semua orang
happy walaupun itu diluar kuasa aku tapi aku cuba jugak..
apa yang korang tak tau aku berselindung disebalik gelak tawa ini dengan sejuta kesediahan
kekesalan,aku cuma nak semangat aku yang dulu,seorang yang ceria...happy go lucky
semua effect ni terjadi bila aku kehilangan cinta...
bantu aku beb..
aku bukan nak mintak simpati ke apa
effect semua ni mengganggu sampai ke kerja
aku pown tak jalan..
what should i do!!
kalau korang nak tau macammna aku rasa sekarang ni cuba layan
jap lagu angun-berganti hati....

11 ulasan:

  1. insyaallah nanti akan bertemu cinta yang baru...apa yang pasti kena la selalu ceria yer...

    BalasPadam
  2. @LyNn HaMzAh
    thanx lynn hehee..
    if dats easy as like what u said.

    BalasPadam
  3. cinta ngn manusia xkekal...cinta kpd allah plg kekal...dkt kan diri pd-Nya jln terbaik....xelok sedih2 cmtuh.....cheer up ok!!!

    BalasPadam
  4. CINTA kalo dicari pasti ilang nanti...

    BalasPadam
  5. uisssshhh..kalau enna jadi umar kompem touching gila ah!! tapi papehal pun we still doakan kebahagian dia.amin :)

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. chill okai.. biaselah hidup mmg mcm tu.. :) fika pon mmg slalu pretend hepi gak sbb nk tgk org sekeliling hepi~

    BalasPadam
  8. Setiap yg berlaku msti ada hikmah nya.
    Sabar jea okay :D

    BalasPadam
  9. @Enna Banana

    tau tape rasa nk sepak pown ade hahahaa..


    @K I E R A
    @fae

    thnx yer,kerana memberi semangat :)

    BalasPadam
  10. sedih nye..ape pun smua tu da ketentuan dariNYA kita hanya mampu merancang TUHAN yang menentukan..
    kalu da jodoh tak akn kemana jgak tu beb..sentiasa berdoa k..

    BalasPadam

Designed By