Breaking News

Jumaat, 29 April 2011

Home » , » Tips Halalkan Microsoft office 2007

Tips Halalkan Microsoft office 2007


Kali ni gua nak share pasal software pulak hehe..gua ni baik hati dah la kacak pulak tu kan kan hahaa.. okeh software yang gua cakap ni ialah software tuk meng'orikan microsoft office 2007 korang,gua yakin la 70% rakyat malaysia ni guna software yang tak bape nak ori kan kan kan..biasa la tu sama la gua pun,wat pe nak membazir support u.s tak ada maknanya...

Bagi yang mana nak merasa guna microsoft office 2007 macam yang genuine punya haa leh la try,kelebihan dia korang boleh update la office tu sama macam yang ori la,haa kacak tak,biasa kalau yang tutt tu kalau update kena block kan kan...aaa ni terbaik dari ladang...cara dia senang korang cuma perlu download 1 file yang gua kasi ni pastu double click,click yes and yes lagi then siap sedia tuk hidangan,hamboihh cam masakan pulak kan haa..

So tu je la yang dapat gua kongsikan hari ni,share-share pasal tips dan software boleh la,asek copy paste je nanti orang marah so ni je la yang mampu gua sharing kan,nak ceghite pasal personal life sure tak laku,gua bukan macam abg ben kita tu kalau abg ben kita tu lain la,even dia ceghite malam tadi dia terbiyak dalam seluar pun korang suka dan baca dan komen dan like dan~ dan~ dan~ er er aaa adus mampus aku kang er aaa er er~ abg ben sori aaa >.< er tersyasyul pulak ohek3

so download software tersebut sila click sini..
so macam biasa la tagline gua use at your own risk hehe.

p/s: gua dah uji keberkesanannya,so gunakan tanpa was was.wah mcm iklan sabun pulak :P

3 ulasan:

  1. thx tok info bguna ni..
    dah la aku ni rabun2 I.T..

    BalasPadam
  2. tagline 'use at your own risk' tu yg errr...ermmm....rasa mcm takuuuuut je nak guna tu.. heh heh~ ;D

    BalasPadam

Designed By