Breaking News

Jumaat, 29 April 2011

Home » » Untuk ibu selamanya..

Untuk ibu selamanya..


Sempena hari ibu yang bakal tiba ni hati pun mula sayu-sayu gitu maklum la terkenang pengorbanan seorang ibu kan,lagi-lagi la pada mereka yang duduk berjauhan dengan keluarga kan contoh macam golongan perantau. tak ketinggalan la saya jugak,yang selalu merindui ibu...

ketidaksihatan saya ni sebenarnya saya amat bersyukur sangat,even da 3 minggu its ok.. sebab saya rasa bila kita sakit ni la selalunya kita akan ingat dan kenal siapa orang yang paling kita sayang,masa ni la nak ingat kat ibu kat ayah kat adik kat abg kat kakak kat ehem3 :D kat tuhan. bila sihat hmm haramjadah la nak ingat,biasala tu bak kata orang bila susah baru nak beringat kan...

kerinduan pun mula membuak-buak,dan sempena hari ibu ni saya memang buat special entry ni khas tuk ibu saya yang jauh dimata,tetap dihati, wahai ibu ku sesungguhnya anak mu ini amat merindui dan menyayangimu,segala kasih dan sayang serta pengorbananmu adalah suatu anugerah yang tak ternilai buat anak mu ini..
memang tak dapat diungkap dengan kata-kata la,

rasa sayu sangat ni hehe maklum la rasa rindu ni sebuah perasaan yang buat kita rasa hiba dalam kebahgiaan kan. apa-apa pun saya rasa sangat bersyukur sebab dapat seorang ibu yang baik dan penyayang yang dah banyak berkorban tuk anak-anaknya..i love u so strong ibu..
kepada anda semua sayangilah ibu anda k. :)

7 ulasan:

  1. hmmm..sayunyer...mak sy sakit kat umah tue...lame lagi nk blek umah..sedeyyy.. :(

    BalasPadam
  2. asal hari ibu je nak sedih2. wekk. org hepi la nak sambut hari ibu!

    BalasPadam
  3. hari hari mak akan kejut saya pergi sekolah dulu ! huhu . selamat hari mama ! ;p

    BalasPadam
  4. hari2 saya dgr mama membebel...
    saya sgt seronok..
    ibrt hiburan saya dan ayah..
    hahahahah~~~~~~~~~~~~~

    happy blogging :)

    BalasPadam
  5. salam.hari ibu bilenyer? terlupa.hihi..

    BalasPadam

Designed By