Breaking News

Rabu, 11 Mei 2011

Home » » Dengar sini Wahai semua Blogger yang budiman lagi bijaksana

Dengar sini Wahai semua Blogger yang budiman lagi bijaksana


Kurangkan gadget kurangkanlah benda-benda mengarut yang memberat kat blog kurangkan flash kurangkanlah,buanglah captcha,buanglah lagu mp3 youtube yang tak berkaitan,kalau nak dengar lagu baik gua layan kat youtube je tak pun gua beli je VCD haram cetak rompak pastu gua layan kat bilik, tenet dah la cam hampeh,kang gua guna autoblogwalking kang marah..

kang bila gua malas nak komen entry kata gua sombong tinggal jejak kat shoutbox je,da gua kena cop scamer...
dah tu je gua nak cakap ni da panas ni semua blog yang gua pergi berat lapan juta tan kilo gula kampet beras..memang la blog lu suka hati lu,tapi lu buat blog tuk lu tulis pastu lu baca sorang-sorang,syok sendiri ka,bako00 baru tau hahaha ni kalau gua membebel sampai esok tak habis ni da,

-tamat-

18 ulasan:

  1. hehehe saya setuju . ce check blog saya :) berat tak ? saya timbang . tak sampai 100kb . tapi mana lah tau kan :)

    http://merahduniamira.blogspot.com/

    BalasPadam
  2. sedap dengar umar membebel.. indah je rasa..:))

    BalasPadam
  3. hahaa kahlidah, ni marah betul2 tau die gelak plkk :-t

    amirah: blog awk ok terbaikk :D

    lost kitty: xperlu la semua, mne yg xpakai je,org masuk blog kte asl sedap mata memandang da la,xde nye org nk usha gadget bagai tu haha :D

    BalasPadam
  4. setuju..eh macamana nak tau tibamg berat blog?

    BalasPadam
  5. hee.dah lama tak amik berat tahap kegemukan blog yang makin memberat sekarang ;P

    BalasPadam
  6. wow..marah ke?.hahaha.
    tapi sangat setuju dengan kenyataan itu.
    cuba masuk blog sy,,berat ke tidak.nak review sekali pun xpe.hehehe

    BalasPadam
  7. bebel lg..
    teruskn.. teruskn..
    TK dh buang mcm2 dh, tp berat lg, cuba bgtau nk suruh TK buang pe lg?
    help! help!

    BalasPadam
  8. hehehe... baru je diet kan blog tgah ari tadi..


    Recent post : CINTA SEKOLAH WAKTU DULU

    BalasPadam
  9. eh eh belog kite berat tak ? ce cek ce cek. hehe XD

    BalasPadam
  10. adakah berat blog saye same dgn jisim badan saye? sila beri tunjuk ajar ye. (^.*)

    BalasPadam
  11. hahaha.. aku setuju dgn ko. hangin la.. nak baca pon x senang.... lagu2 la... laptop aku pon ada lagu....

    BalasPadam
  12. hope xde la yg terasa sgt ye ni mmg care ak brckp hahaa..ak x mention kt sape2 pun,just nasihat je pd newbie la terutamenye,klu tuk org2 lame aka otai tau da kn ape yg prlu dn ape yg x prlu...

    peace tau :D

    BalasPadam
  13. blog enna ringan cam kertas x?? ahahaa

    BalasPadam
  14. enna sgt mcm kertas pasir tau :X :D

    BalasPadam
  15. tu diaaa da membebel :) halwa telinga ni..bukan salu dengar.huhuhu jemput datg mine :)

    BalasPadam

Designed By