Breaking News

Khamis, 12 Mei 2011

Home » » Wahai blogger sekalian alamaya saya tak berlagak ya.

Wahai blogger sekalian alamaya saya tak berlagak ya.

aaa sebagai sinambung kepada entry bebelan saya semalam,setelah membaca entry soutulmujahid saya insaf ye agagaa :D saya tak mahu digelar berlagak ye even saya memang kacak macam anuar zain tampan macam ustaz amirul,bergaya macam zizan rajalawak, tapi tak apa saya diam-diam je :D....

bak kata sm bantulah blogger baru,okeh saya bantu,tapi cara saya bantu dengan macam semalam la,saya redirect je bagitau apa masalah blog-blog baru even blog lama pun kadang bukan semua perfect kan bukan nak cakap blog saya perfect tak,bukan, tak ada timbul istilah isu blog saya bagus,memang cute maklum saya kan anuar zain :D

follower ramai tu pulak,mana ada ramai sikit je. ce p tengok follower abg ben aaaa sehari wat blog baru da dapat 400 follower tu baru sehari :D
follower ramai bukan pembakar semangat nak berblogging tapi melihat orang menjadi follower kita yang membakar semangat tuk berblogging dengan lebih mantap,cuba fikir jangan tanya kenapa orang follow kita, tapi tanya kenapa kita follow orang aaa sebab apa sebab blog orang tu best betul tak?

macam umar, umar follow blog cikgu dahlia blog abg ben sebab apa sebab dorang best,yang lain pun umar follow bukan tak follow,yang mana umar sempat follow umar follow kan..
umar dapat ramai kawan yang sangat best dalam blogger ni betul tak tipu biasalah umar kan kacak macam anuar zain :D...

haa ni satu lagi nak cerita ni pasal SEO kalau letak meta tag ke buat breadcrum ke apa cara la tentang SEO pun tapi kalau tulisan ayat korang sengau ehh tak ada faedah la!, SEO membantu dalam carian rangking google search engine kalau tulisan ayat tak lengkap macam mana nak dapat SEO..SEO means
search engine optimization
dan juga tajuk entry anda haruslah ditaip dengan penuh kasih sayang sebabnya aaa anda fikirlah sendiri,dan tajuk pada entry anda diingatkan haruslah menepati ciri-ciri yang orang sentiasa terfikir..

SEO bukanlah punca seorang blogger tu maju tapi usaha dia dan cara dia,so harap-harap kalau betul anda seorang blogger yang ada sivik sila la ubah jika anda jugak ada masalah tulisan sengau atau ayat yang ikot suka hati laki tiri jiran sebelah anda kerana anda bukan sahaja rugi dalam carian google search engine tetapi juga anda telah mencacatkan bahasa ibunda anda sendiri yaitu bahasa melayu..jadi? jadilah insan yang terbilang dan berhenti komplen sana komplen sini,sangat macam bapokk ye..
aaa lagi satu kalau boleh buat backlink ke entry-entry anda sebelum ni contoh macam ni dulu umar ada buat cerpen sendiri hehe :D haa nampak backlink tu..

tengok bertapa manisnya ayat saya hari ini wahh sungguh merasa sangat kacak dikala pagi hari ini...jika ada apa-apa soalan anda bolehlah hantarkan sebarang maklum balas dan pertanyaan kejiran sebelah anda sekian terima kasih..

4 ulasan:

Designed By