Breaking News

Jumaat, 15 Julai 2011

Home » » Aku Tak Kacak! Tak Cute! Tak Ensem! Tak Famous! Tak #Retis.

Aku Tak Kacak! Tak Cute! Tak Ensem! Tak Famous! Tak #Retis.

SAKIT HATI TAK TENGOK DOODLE AKU NI! (^^,

Salam sejahtera untuk reader Oh! Umar, itu pun kalau ada Reader, kalau tak ada aku tulis sendiri, aku baca sendiri la hehe.. ramai dah meluat dengan blog aku ek! meluat dengan entry aku yang kononnya bajet ensem, cute, bajet #Retis Bajet feymes or whatever la, ni aku nak bagitau sini habis sini la ea, semuanya hanya berbentuk gurauan semata i'm not so stupid okeh, tuk menoktahkan segala yang aku perkatakan dalam setiap karya mengarut aku, even aku mengaku aku anuar zain ke seth tan ke or aku mengaku kacak, ensem, cute ke. aku ada motif aku sendiri kenapa aku buat macam tu, bukan nak terlebih bangga diri, aku tak pernah nak banggakan langsung tentang diri aku, kalau aku gila nak perasan feymes #Retis cute ensem KACAK dah lama aku tepek gambar aku kat blog aku ni, MACAM KAU!!!

tapi bila semua orang dah take that isu so serius and salah tafsirkan and dah mentionkan aku jantan perasan bagai what the hell. tak kenal aku so tolong jangan nak cakap kau kenal aku, even diri aku sendiri tak kenal siapa aku? bila aku diam orang kata aku pemalu sopan, bila aku banyak cakap orang kata aku gedix poyo, bila aku hormat orang, orang pijak kepala aku.
susah betul nak puaskan hati semua orang, hidup bermasyarakat ni memang masalah, lebih-lebih lagi masyarakat melayu. cakap banyak pun buat sakit hati lebih la elok jika aku jadi sombong dan bongkak! sekian.

Cermin banyak dijual di kedai-kedai berhampiran sila beli dan tanyalah mak anda bagaimana nak menggunakan cermin. terimakasih.

LAGI SATU AKU NI MANUSIA JUGAK MACAM KAU! YER! KAU!! AKU MAKKSUDKAN KAU WAHAI READER!!!

5 ulasan:

  1. biarlah org nak cakap apa pun encik umar. yg penting kita jd diri sendiri. peace! (^__^)v chill ok. :)

    BalasPadam
  2. angah kau marah aku ke ke ke? waaaaaaaaa sorry

    BalasPadam
  3. lantak deme lah nak cakap ape :) tutup telinga,pekak-kan mata. erkkk? hehehehe

    BalasPadam
  4. bersabarlah Oh! Umar.. (*1st time dtg ni,tetibe terasa mcm terkena btg idung plak aii...haha)

    BalasPadam

Designed By