Breaking News

Rabu, 6 Julai 2011

Home » , , » Cerita Lagenda Budak Seth tan..

Cerita Lagenda Budak Seth tan..


Dah lama aku tak update blog hehe.. korang tak kan tak rindu aku kan ececee... aku nak story la sikit pasal kisah cinta aku mesti ramai yang nak tau kan kan, tapi ni aku nak bagitau macam biasalah ea sini habis sini la ea... kisah cinta aku memang cool la tahap lagenda dah, setakat lagenda budak setan tu apa la sangat, ni aku tahap lagenda budak seth tan aaaa... okeh la aku mulakan story aku keh, nama aku seth aku berusia 18tahun, dari nama je korang mesti dah dapat bayangkan bertapa kacaknya aku kan, aku tak nak la bangga diri... muka aku kalau dengan aaron aziz tu semua orang cakap muka aku lagi hensem, tu orang yang cakap aku malas nak cakap apa-apa...
story line aku bermula bila aku mengenali dunia blogging tapi sekarang dah berusia 2 tahun lebih da aku dengan blogging aku ni, ramai jugak la yang jeles bila aku maju sikit dengan entry-entry lawak copy paste aku ni. tambah-tambah pulak orang yang kacak macam aku ni ekekeke.. ni entah bila nak start cerita cinta aku ni kan adehhh...

Ana Raffali bukan nama sebenarnya, nama sebenar dia putri ardiana aku saje je nak rahsiakan nama betul dia, aku tak nak orang kenal dia, cerita dia bermula dalam mimpi aku hari tu, masa tu aku mimpi jadi superman dia jadi Ana raffali, aku kalau mimpi memang jadi watak superhero je, dalam mimpi tu ana raffali kena kidnap dengan kl gangster punya penyangak, aku pun pelik jugak sebenarnya celah mana datang tah penjahat dalam kl ganster boleh sesat dalam mimpi aku kan...

nak dipendekkan cerita sebenarnya aku baru tengok kl gangster semalam, paling aku berbulu sekali watak shark!...itu gangster selupa pondan maa. ekekekee... yang aku panas dalam mimpi aku dia berani kidnap ana raffali aku macam palat betul perangai dia kan, dah la dalam mimpi aku, aku superman! kl gangster tu apa da hal sekali aku laser je dah barai..

macam mana aku selamatkan ana raffali tu tak payah la aku cerita korang mesti boring nanti maklum la superman lawan gangster he he he! aku bukan saje berjaya selamatkan ana raffali malah aku berjaya tawan hatinya sekali. haa korang bayangkan tahap lagenda tak, bukan setakat ana raffali je Nora Elena pun silap-silap boleh terpikat dengan aku kalau dalam mimpi aku la...
dah la aku pun dah pening sebenarnya dengan cerita aku ni, aku harap korang terhiburlah ea, aku nak cerita lain sebenarnya tapi lain pulak jadinya haha... kini aku bahagia dengan ana raffali aku, walaupun kadang-kadang dia kuat merajuk :D

3 ulasan:

Designed By