Breaking News

Isnin, 4 Julai 2011

Home » , , , » Senarai Filem Malaya Terbaik 2011.

Senarai Filem Malaya Terbaik 2011.

Kalau tengok trailer movie melayu tahun 2011 memang gempak la kan, memang tahap gaban la gempak dia tapi cerita macam hampeh, bak kata pepatah indah rupa dari khabar...


ni no 1.
yang berbulan aku menanti dengan penuh kesabaran, secon day release date aku pergi tengok dengan kawan aku, tak tau la time tu aku ngantok ke apa kan, sampai nak tertidor dalam panggung,aku tak paham langsung jalan cerita, moral of the story langsung tak ada, tak tau la kalau aku yang tak paham kan, aku tanya kawan aku, ko paham tak jalan cerita cite ni? semua geleng kepala, pelakon gempak tapi cerita hampeh! LU LANGSI LU MATI cerita dengan tajuk sama LANGSI! memang LANGSI!!


ni yang no 2.
cerita paling mengarut tahun 2011, ada message yang nak disampaikan tapi tak sampai, kalau tanya aku dari 5 bintang nak bagi berapa? aku bagi zero bintang untuk cerita ni <3, sebab bagi aku cerita ni merendahkan martabat kaum wanita, nak tau kenapa korang tengok la sendiri. wahai pengarah filem dan penulis skrip dah tak ada idea ke nak buat filem....

Ni pun
agak hampeh! cerita bagus sebenarnya, pelakon-pelakon semua hebat-hebat tapi yang menjadikannya suck ialah terlalu banyak message yang cuba nak disampaikan, tapi yang jadi masalah satu pun macam tak sampai, terlalu banyak linangan airmata, trademark kat drama memang jadi la dengan linangan airmata! tapi kat filem naik bosan la bro.

banyak lagi filem-filem melayu yang aku pergi tengok kat panggung then keluar dengan sakit hati.. ntah bila la nak maju industri filem malaya ni, nak suruh orang support tapi kalau filem asyik hampeh je nak support celah mana, plot tak ada apatah lagi moral.


"lu buat filem memang IKHLAS, lu ingat orang beli tiket IKHLAS ke"


hak aku dan pendapat aku untuk bersuara haha...

7 ulasan:

  1. aiyak..baru nak ingat tengok cerita 321 cinta tu...ades...sound tempek...fuh...

    BalasPadam
  2. baru je tgk 321 cinta semalam..serius xda point.. :-L

    BalasPadam
  3. Assalamualaikum,
    Hu hu hu sangat setuju dengan entri anda. bukan tanak sookong pilem kita...tapi tengok2 la tang mana nak sokongpun ;)

    BalasPadam
  4. filem melayu=elok la donlod je
    rugi nengok kt panggung. hoho
    jumaat lps aku tgk 'sekali lagi'
    bg aku tahap yg bole bagi just boleeeeela..nk ckp cmerlang owsem ke hape mmg xlayak lg la.

    BalasPadam
  5. huhhuuhu tak tahu la. tp apa-apa pun KL genster best. low profile je . :)

    BalasPadam
  6. aku setuju. semua cerita di atas aku kecewa je bila keluar panggung.
    buat bazir j..nyampah aku.
    bek aku tgk transformer smpai 8 kali pun puas hati gakk.. huhu

    BalasPadam

Designed By