Breaking News

Rabu, 13 Julai 2011

Home » » SEGMEN BTO : Kawan Blogger Saya

SEGMEN BTO : Kawan Blogger Saya

SEGMEN BTO : Kawan Blogger Saya


Halamakkk Segmen bai agagaga.. segmen ni bertujuan nak mempemeskan kawan-kawan blogger lu orang jugak, gua nak cerita la sikit pasal kawan-kawan blogger gua yang pelik nak mampos ni agagagaa....

along chunk kul, aaaa ni blogger jugak, dia ni muka memang tak ensem macam gua la, perangai pelik dia lu orang bukak blog dia lu orang dah tau apa perngai pelik dia gua tak yah cite orang nye pun dah memang pelik, agagaga, selain dari kaki pompuan beliau ni jugak *ay aaaa ni la pasangan *ay beliau Mohd fakru radzi a.k.a mr. panda... agagaaggaa

aaaa ni pulak blogger wanita peymes Amiey White, dia bagitau gua dia brutal bai, rock gitu, sekali gua check it dot la kan baru gua tau dia ni hati penuh jambu, bunga orked bai, kuat tacink agagagaga, perangai pelik beliau pulak ialah suka kentut merata... agagagaa

aaaa ni lagi sekor blogger wanita yang perasan lelaki Nurul Fairuz zainal, bajet la ko, muka terang tang tang ayu bertudung nak bajet laki, ni pun dah pelik dah, perangai pelik dia lagi satu ni gua segan nak cakap maklum la anak dara kan, tapi lantak la agagaga beliau suka koreng idong sambil kentut :D agagagaga...

aaaa ni pun satu ag blogger wanita yang kuat membebel Dayana Ramli, perangai pelik dia lu mintak la apa-apa kompem dia nak tunaikan, tapi gua mintak ana raffali, orang lain dia bagi tapi tape gua dah sayang giler kat gadis tersebut :D dengan makcik ni gua diam-diam je tak berani nak cakap lebih.

aaaa ni lagi sekor blogger gurls jugak Nurul Nadia, dia ni kalau nak sembang ngan dia lu orang kena cangkung baru lu orang nampak dia agagagagaa... dia pun sama, suka kentut merata! ehh apa hal pompuan suka kentut merata ni? pelik betul la gua, selain dari tu gua bengang dengan dia sebab dia disable wall fesbuk dia grrr!! dan dia kaki spam fesbuk!

ni lagi sekor blogger yg bajet macho dan hot Danial Ali, beliau ni selain dari x hensem, beliau jugak x cute agagagaga, muka nampak brutal ganas kan parut-parut jangan cakap la bersepah, tapi hati bapak jambu bai, agagaga beliau ni kuat merajuk sebenarnya, lepas tu perangai pelik beliau ialah suka nangis kat jamban agagaga, selain dari tu jugak, beliau ni kaki pompuan, tak paham betul gua, lu pakai minyak dagu ke bai agagagaa...


agagaga bapak seronok dapat ngumpat orang depan-depan ni, plsss jangan salahkan gua salahkan segmen ni agagaga sapa-sapa nak join click sini. seyes memang syok.




task :
1. buat satu entry dengan tajuk SEGMEN BTO: Kawan Blogger Saya.
2. ceritakan tentang perangai dan pe'el rakan blogger anda tak kisah la apa-apa pun, janji something yang menarik tentang perangai dia yang patut orang lain tau, atau perangai pelik dia ke hehe.
*nak backlink atau tidak kawan blogger anda itu, semuanya terpulang pada anda
3.buat seringkas yang mungkin


yang terbaik akan di adili oleh 5 orang admin BTO


peraturan segmen :
1. Terbuka kepada semua blogger aktif di Malaysia
2. join fan pages Blogger Tercinta (BTO)
4. tag 5 orang rakan blogger anda yang aktif.
5. copy term and banner dan backlink kat entry ni.
6. tinggalkan link penyertaan kat comment box entry ni.



segmen duration :
12/7/2011 - 17/7/2011
at 12.00 am
ya! hanya dalam masa 5 hari!
mari joinkan diri anda selaju yang mungkin :)

6 ulasan:

  1. lu lah suka kentut , gua suka korek hidung . seth tannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn malu gua !!!

    btw muah muah terharu ai

    BalasPadam
  2. haha. okehh , dadek try buat <3

    BalasPadam
  3. errrkkk.... kena tag..! hahhaa.. thanks yerr.. adehh...

    BalasPadam
  4. HAHA ! anda kejam kan... mne ade kentut merata !! >.<
    tapi yg cangkung tuh nad sokong, xpayah pnt2 nad pandang atas. haha..
    disable wall? haha ! tuh yg best ! boleh spam org byk2. weekkks !! :p

    BalasPadam
  5. hahahaaa... ala ucu yg suka kentot merata, ckp owg pulak.... hobi ucu kan SPAM wall fb org... tu tak nak ngaku yer...

    BalasPadam

Designed By