Breaking News

Rabu, 13 Julai 2011

Home » » Tanda Soal ????

Tanda Soal ????

Dari dulu sampai sekarang aku mencari sesuatu yang mustahil!
aku berlari tanpa arah! Aku mengejar sesuatu yang aku tak pasti....

Kepayahan ! kesusahan! Keperitan! Pernah Menjadikan aku seorang yang lemah!

Kesedihan! Kekecewaan! Pernah Menjadikan aku seorang yang hilang sifat kasih dan sayang....

Kebencian! Kemarahan! Pernah Menjadikan aku hidup tanpa teman tanpa kawan.....

Pernah tak korang dengar suara hati korang berbisik salah satu dari semua ni??
Percaya atau tidak kadang-kadang aku bertengkar dengan diri aku sendiri!
aku selalu salahkan diri aku, keluarga aku, kawan-kawan aku, keadaan sekeliling, takdir hidup aku.... kadang-kadang aku rasa aku dah gila? Tapi aku sedar aku tak gila.

aku selalu bertanya kenapa? persoalan yang sentiasa wujud "kenapa" kenapa?
sebab aku selalu merasa aku adalah orang yang paling teruk dan malang??? Tapi aku silap....

Nilai kasih sayang, cinta, dunia dan kehidupan dimana letaknya???
Renung-renungkan......

5 ulasan:

Designed By