Breaking News

Rabu, 17 Ogos 2011

Home » , , » Tips: Atasi Masalah Utama Di Facebook.

Tips: Atasi Masalah Utama Di Facebook.


Salam sejahtera kepada anda anda dan anda juga, bersua kita lagi dalam rancangan gua punya tips dengan tagline suka hati gua, yes! yes! apa pula kali ini masalah yang di hadapi para user user alamaya ini jawapannya berbagai-bagai, nak tahu apa dia ? cekidot yoow.....

Facebook atau bahasa pasar dan shortcut "FB" adalah salah satu laman social no satu di seluruh dunia, namun begitu sejauh mana kita mendalami dan menjalani kehidupan apabila kita berada di alam FB, anda perlukan jawapan? tepat sekali!!, wartawan kami encik lembu akan merungkai segala persoalan dan masalah yang sering di hadapi para pengguna FB.... :)

Masalah dan punca di kenal pasti.

  1. tidak puas hati.
  2. sifat iri hati.
  3. sifat dendam.
  4. sikap tidak hormat dan menghormati.
  5. suka cakap belakang.
  6. batu api.
  7. gossip gossip.
  8. kaki stalker.
  9. skandal skandal.
  10. kurang kasih sayang.
  11. kurang hensem dan cantik.

DLL.

inilah satu sebab mengapa selalu terjadinya perang di laman social FB yang sering kita lihat terjadi di antara teman teman dan jiran jiran sebelah rumah kita, mengapa ini harus terjadi? jawapannya tepuk dada tanya selera..

Tetapi jangan risau, jika anda mempunyai masalah seumpama ini, malasalah anda selesai di sini, bukan cakap besar, bukan cakap kosong, kami menawarkan tips tips baekk punyeer secara percuma! di jamin baekk punyerr, kerana kami sentiasa memastikan tiada all misstake.

Cara caranya ialah.


Pergi ke Account > Edit Friend > dan remove friend anda yang mempunyai potensi seperti ciri ciri di atas :) Done! masalah anda telah selesai :) jangan lupa ikutlah kata hati anda, selamat mencuba dan okbye....


Pantun 2 kerat: ikan duyung lumba lari, anak kambing panjat pokok rambutan, esok puasa jangan pergi KFC aaaa :D

3 ulasan:

  1. hihihihi.. kcian plak nk remove orang2 yang add kat fb.. :((

    BalasPadam
  2. pernah remove some1 yg very annoying.. tiap jam dia nak update apa yg dia buat. dah tu bersedih2 pula. Ah, tension mmbacanya.

    BalasPadam

Designed By