Breaking News

Khamis, 13 September 2012

Home » » Ini memang tidak adil!!

Ini memang tidak adil!!


Salam.

Kadang-II terlintas jugak di buah fikaran aku nak tutup blog ni, dek kerana kejarangan dan kemalasan nak memperjuangkan blog ni, tapi bila di imbas dari awal pembabitan aku dalam dunia blogging ni dah banyak yang aku lalui, terasa pulak di hati kecil ni segumpal rasa sayang..

mungkin disebabkan rasa rasa rasa punya rasa tu laa pada hari ini tepat jam 4:30 AM waktu malaysia aku terbaca notification dari google bahawasanya mereka menerima begitu banyak complain dari user yang memaksa mereka untuk meremove blog ni?

pointnya ialah what have i've done to all of you??

tapi tak apa aku dah belajar terima qada dan qadar, apa-II pun aku tak adalah kisah sangat, sebenarnya aku cuma teruja sikit dengan Iphone 5 yang baru sahaja dilancarkan baru-II ni, dari segi design memang umpphhhh laa, dan apple jugak melancarkan ipod nano nano nano dan IOS6 wahh pasti pengguna Iphone teruja kan...


apa-II pun aku masih menunggu Iphone7 hehe.. sebab sekarang aku rasa aku masih memerlukan bbm, as long as boleh check email dan pesbok, tweet2 ok la..

ok then, andai kata google meremove blog aku ni, aku nak mengucapkan banyak-II terima kasih kepada mereka yang bersusah payah cuba membenteras kegiatan blog ni...

p/s: masih sempat rasanya aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Designed By