Breaking News

Selasa, 25 Jun 2013

Home » » Umar Is Back!!!!

Umar Is Back!!!!

Yes my blog is back!!!! hehe walaupun agak agak noob sikit but is ok la, yg penting gua kembali mengaktifkan diri, harap-harap boleh la peymes balik seperti sediakala kahkahkahkah,

oh ye www.doposen.com tak dapat gua nak hidupkan ntah mengapa, gua da cuba macam-macam cara, last-last gua delete je domain tu, pakai lama punya pun ok kan kan..

selamat malam rakyat malaysia juga nepal dan bangla dan alien dan sekelian alam dibumi yg fana ini, gua ingin mengucapkan selamat menyambut hari jerebu seasia kehkehkeh...

salah siapa, mari kita tanya jari-jari menteri besar negara kahkahkahkah.. manusia mencari kekayaan bumi disakiti, anggap sajalah ini tangisan dan amaran bumi pada jutawan-jutawan durjana yg menyakitinya.

oh ye gua masih lagi Umar yg cute kehkehkehkeh...

1 ulasan:

Designed By