Breaking News

Isnin, 31 Mac 2014

Home » , , , » Review Smartphone Terbaru Asus ZenFone

Review Smartphone Terbaru Asus ZenFone

Sejak dah single dan bujang senang la org cakap banyak masa lapang di kala bosan bermain biola, gua nak review sikit pasal smartphone terbaru keluaran Asus yg diberi nama Zenfone  dan di jangka akan berada di pasaran malaysia mulai april ni... gua taktau kenapa nama dia zenfone bukan gilafone atau wakfone.

Mungkin mengenangkan Budaya Camera fon semakin menjadi kegilaan ramai pada masa kini mencetuskan idea Asus tuk fokuskan pada Cameranya, Camera zenfone ni di lengkapi F2.0 Apecture teknologi ni di panggil F-stop yg kebiasaannya ada pada lensa DSLR dan yg seangkatan dgnnya haa zaman dah maju kat fon pun hado, kalau sebelum ni Sony Z1 menggunakan F-stop kini asus pun mengorakkan langkah yg sama ecehhhh ayat gua entah ia entah tidak.. kikiki

selain dari tu ia datang dengan pelbagai kaler dan Opkoz la di lengkapi dengan OS Android 4.3 (upgradeable 4.4 kit kat) sembang banyak pun tak guna kikiki... apa yg buat gua nak beli fon ni selain dari camera dia yg superb harga dia pun standard pasar malam je, yg Zenfone 4 di jangka RM299.00 Zenfone 5 RM499 Zenfone 6 gua tak risik bape kikiki..

kalau lu yg dah beli Smartphone Lenovo tu gua rasa lu dah buat kesilapan besar... sebab gua compare spec Asus zenfone ni lagi berbaloi plus spec dia ohsem.. arhhh dah la malas nak sembang lagi gua bukan ada payment pun buat entry reziew ni kikiki...

kat bawah ni gua sertakan brochure Asus Zenfone ni..
kasi zooming la ea..



Salam kasih sayang dari gua dan Nora danish...

2 ulasan:

  1. ekeke dan nora danis tu yg buat lagi osem bile memaikai zenfone

    BalasPadam
  2. jenjalan singgah baca kat sini..
    tapi kan nak tanye.. nak beli kat mane hp ni yer..

    BalasPadam

Designed By