Breaking News

Isnin, 7 Julai 2014

Home » , , , , » Empat destinasi dalam 1 malam.

Empat destinasi dalam 1 malam.


Empat destinasi dalam 1 malam.

Percutian yang ringkas dan padat membawa kepada pengembaraan yang sangat menguji mental dan fizikal.

destinasi pertama kami tiba di ipoh perak, perjalanan kami selama lebih kurang 4 jam dari Kuala lumpur, nasi vanggey menjadi destinasi pertama.

seterusnya perjalanan di teruskan ke kuala perlis untuk singgah di Wang kelian, pengalaman menjelajahi negara jiran yaitu thailan menjadi tarikan utama wang kelian..

dan destinasi seterusnya ialah gua kelam, nasib tidak menyebelahi kami, apabila gua kelam ini di tutup atas faktor penyelenggaraan, dan persinggahan seterusnya ialah ladang tebu gergasi yang terdapat di perlis.

perjalanan di teruskan ke Pulau pinang, menaiki feri sudah tentu tertulis dalam setiap agenda pengembaraan ke pulau kecil yang penuh keunikan ini..

setibanya kami di pulau pinang, destinasi utama kami ialah Street Art dan untuk menerokainya kami menyewa beberapa basikal untuk menyelami setiap mural yang terdapat di street Art pulau pinang.

dan destinasi terakhir kami sebelum pulang ke kuala lumpur ialah bukit bendera, menaiki kereta cable antara pengalaman yang menarik juga apabila dapat merasai sendiri perjalanan yang memakan masa selama lebih kurang 15 minit untuk ke puncak bukit bendera, keindahan pulau pinang akan dapat anda saksikan dari jarak ketinggian KLCC ini.

Perjalanan yang singkat membawa kami kepada 1001 memori indah.



4 ulasan:

Designed By