Breaking News

Rabu, 26 Januari 2011

Home » » Senarai peserta GA: picture aku cute? kau ada? +++

Senarai peserta GA: picture aku cute? kau ada? +++

as-salam.. nampak list kat bawah tu, haa tu adalah list nama-nama peserta yang join GA aku GA umar yg cute: picture aku cute? kau ada? nampaknya tak ramai yang nak join huhh (~.~,) aku pun macam tak ada mood nak teruskan... sesiapa yang nak join masih sempat lagi rugi tak join, sebab ini adalah GA aku yang pertama dan terakhir....

lepas ni tak ada dah,sebabnya aku pun dah nak memblahkan diri dari dunia blogging... aku nak pergi menyelami dunia wordpress pulak hehee...kenapa aku nak tinggalkan blogger? sebab utamanya ramai blogger-blogger kita ni rata-ratanya kuno lagi PHD berpikiran sempit. selamba je aku kutuk bhahahahaa...lantak korang la nak hentam aku ke apa....

sebaik sahaja habis GA ni maka tiada lagilah Umar yg cute,aku pun dah tak ada mood nak blogging,selama ni aku blogging tuk suka-suka je,habiskan masa-masa lapang nak belajar pasal nuffnang la konon macam yang aku cakap kat 1st Entry aku ni...

wahh dah lari dari tajuk asal ni hahahaa...okeh la pada sape-sape yang masih nak join sila la join contest ni GA umar yg cute: picture aku cute? kau ada?,kalau masih banyak ni je yang ada aku dengan kuasa bulan dan bintang akan membatalkan la GA ni,macam tak best pulak kn kn okeh da malam da lewat so aku nak membuta,suka ke tak ke dengan umar yg cute ni lantak korang la hahahaa ingat aku kisah....


senarai peserta
  1. khuzerie
  2. asri bin ali gur
  3. ::nuRuLaDHar::
  4. atie rosley
  5. fiena
  6. miza yusof
  7. aibaks
  8. qaseh johanna
  9. miss raihan
  10. suzie shazana
  11. wen
  12. ~PuRpLe BlosSom~
  13. ydaa (+)
  14. najwa malikk
  15. minie
  16. pyqaDEBAB
  17. kim heeruul
  18. intan suraya
  19. cinta nabella
  20. вαву вerry
  21. cʏcʏʌαииιℓα

12 ulasan:

  1. terussssssssssssskann sajaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!! jgn di layan org2 PHD tuh..!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  2. huhuhu... teruskan je leee.. hargai usah yang da join... hehehe

    BalasPadam
  3. gile betik!!!lek ar umar...kn aku da pesan...abaikan jek org2 mcm tuh...aku bukan xnk join GA tuh...tp aku bab2 edit pix nih mmg fail...hoho

    BalasPadam
  4. waa.. jgn la batalkan.. penat woO edit pic tuh..hehe Lgpn adat la tuh kena kata mengata.. wat elax dh la..hehe

    BalasPadam
  5. Esok sye join ye.. xmo la sampai nak ttup blog

    BalasPadam
  6. aku bukan nak join
    tapi...aku tak de gmba cute arrr

    cmne nk join huhuhuhuhu

    Cinta kat Salah Orang??

    BalasPadam
  7. cemane nk join,,xpndai ar,,hahah

    BalasPadam
  8. abg touching tuh ! haha ! yelah . kau un dah lupe aku ni an . xpe . sedr2 . ish2 .
    by th way bang , tengs a lot everything . =)
    selagi nyawe dikandung bdn , selagi hyt aku kuat , insyaallah lah , aku hrp kau xlupe lah aku ni sape . wlaupun kau dah jmpe rmi adik2 an . terima kasih byk2 penah jadik abg aku dan aku hrp kau tetap jadik abg aku . insyaallah .
    jujur . dari kau lah aku thu blog tu ape . aku lah kuno . hahaha . pape pon , gud luck bang . tibe mse untuk aku blah . daa . slm . ily lah bang . terima kasih n tahniah ats segalanyer ,
    contest ni , lupekan j lah . aku dah mati untuk semangt balik . =)
    (statement jiwang jap)

    BalasPadam
  9. guna list nama2 peserta diatas utk blogwalking! Ngeeehaa!

    BalasPadam
  10. ALA..jgn le tutp kontes tu..penat dh edit gambo..beria2 nak join ni ha..tetibe xjadi plak..pls la..

    at least kasi je adiah tu kt sape yg dh join..
    jgn sedey2.. :-*

    BalasPadam

Designed By